Twoja opinia ma znaczenie!

  • Jakie produkty chciałbyś kupować poprzez Kupuj Inaczej?

System rezerwacji produktów Kupuj Inaczej 

Wdrożony przez nas system rezerwacji ma na celu optymalizację logistyki, czyli zmniejszenie kosztów i zanieczyszczeń związanych z transportem towarów pomiędzy zakładami producentów a naszym magazynem, z którego wysyłane są Twoje zamówienia.

Jakie produkty będą objęte rezerwacją?  

System ten jest przeznaczony dla produktów, dla których naszym zdaniem nasi klienci mogą zaakceptować (np. ze względu na cenę) dłuższy niż zwykle czas dostawy lub dla których producent musi rozpocząć dla nas produkcję specjalną.

W większości będą to produkty z końcówek serii, o krótkim terminie, ale także produkty, które dopiero wchodzą na rynek lub te luksusowe. Rozpoznasz je po pomarańczowym formularzu po lewej stronie produktu, gdzie znajdziesz również termin dostawy do magazynu.

Jak wygląda proces rezerwacji?

Poniższa grafika wyjaśnia, jak działa łańcuch logistyczny dla produktów objętych rezerwacją.

System rezerwacji

  1. Na stronie produktów objętych rezerwacją znajdziesz informację na temat oferty cenowej, terminu dostawy oraz formularz, gdzie deklarujesz ilość zamawianego produktu oraz dane kontaktowe (pomarańczowy formularz po lewej).
  2. Przed wysłaniem rezerwacji konieczna jest akceptacja regulaminu sklepu.
  3. Na podane w formularze dane kontaktowe zostaje wysłane potwierdzenie złożenia rezerwacji.
  4. Zamówienia są kompletowane od 1 do 3 tygodni, a następnie towar w określonym wolumenie, dostarczany jest do magazynu przez producenta.
  5. Po dostarczeniu produktów do magazynu klient otrzymuję powiadomienie e- mail o dostępności rezerwowanego towaru.
  6. Klient ma dwa tygodnie na opłacenie zamówienia lub dokompletowanie innych produktów.
  7. Po zaksięgowaniu płatności, zamówienie zostaje wysłane do klienta w ciągu 48 h.

Ważne! Rezerwacja na stronie zostaje zamknięta 2-3 przed zakończeniem akcji promocyjnej.

Czy mogę odwołać rezerwację? 

Jak wskazano w regulaminie naszego sklepu, możesz anulować zarezerwowany produkt na 5 dni przed końcem terminu rezerwacji wskazanego na karcie produktu.

Co w przypadku, gdy nie uda się skompletować ilości wymaganej przez producenta? 

Jeśli nie uda się osiągnąć ilości zamówień wymaganej przez producenta oraz magazyn, rezerwacja produktu zostanie odwołana lub wydłużona. Klient otrzyma informację o dalszych działaniach drogą mailową.